کاشی بین کابینتی خارجی سوسک های آشپزخانه را از بین می برد

برخی از کاشی بین کابینتی خارجی دیواری ها برای آشپزخانه هستند این بدان معنی است که آنها را نمی توان در دکوراسیون های دیگر استفاده کرد مانند کاغذ دیواری کاشی یا کاغذ دیواری بین کابینت.

از طرفی کاغذ دیواری ای که برای آشپزخانه در نظر گرفته اید باید قابل شستشو باشد. در مباحث زیر با نحوه استفاده از این والپیپرها بیشتر آشنا خواهید شد.

طرح شاخ و برگ برای استفاده در دیوارهای کوچک مناسب است چگونه کاغذ دیواری آشپزخانه خود را با استفاده از طرح کاشی درست کنیم.

طرح دیگری که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه بسیار پرطرفدار است و معمولا فقط برای آشپزخانه استفاده می شود طرح کاشی است.

طراحی کاشی به گونه ای است که پس از اجرا همان حالتی را به دکوراسیون آشپزخانه شما می دهد که کاشی به آن می دهد.

کاشی

این طرح ها برای فضای آشپزخانه تهیه شده اند و به همین دلیل انتخاب خوبی هستند.

برخی از طرح ها که دارای برجستگی نیز هستند، ظاهر کاشی را بسیار بهتر می کنند آنها درست مانند کاشی کاری دیوارهای آشپزخانه هستند.

کاغذ دیواری های قابل شستشو با کیفیت بالا در طرح های متنوعی موجود است تا با سبک کابینت و ظروف آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد.

حتی اگر از کاشی های قدیمی آشپزخانه خود خسته شده اید، می دانید که اگر می خواهید کاشی ها را عوض کنید، باید آنها را از بین ببرید. حتی اگر بخواهید از کاشی های چسب دار استفاده کنید، باز هم زمان بر و پرهزینه است.

کاغذ دیواری با مقدار کمی زیرسازی سطح دیوار می تواند ظاهر آشپزخانه شما را در عرض چند ساعت تغییر دهد. اگر نگران این هستید که شستشو و پاشیدن آب در بالای سینک روی کاغذ دیواری شما تاثیر بگذارد.

می توانید از کاشی تا ارتفاع استفاده کنید و کاغذ دیواری را در بالای سقف نصب کنید. اگرچه کاغذ دیواری های جدید و با کیفیت این قابلیت را دارند، اما در کل می توانید برای هر دیوار آشپزخانه ای که مد نظر دارید از کاغذ دیواری استفاده کنید.

بین کابینت آشپزخانه یکی از قسمت های دیوار آشپزخانه قرار دارد که به دلیل اینکه توسط دو ردیف کابینت بالا و پایین قاب شده است بسیار نمایان است.

این فضا همیشه جلوی چشم است و انتخاب خوب طرح و رنگ تاثیر زیادی در دکوراسیون آشپزخانه خواهد داشت. اما فکر نکنید که باید برای دیوار آشپزخانه مواد و کاشی های گران قیمت تهیه کنید تا طراحی داخلی آشپزخانه خود را عالی کنید.