بادام هندی نمکی مشکل تنفسی را از بین می برد

بادام هندی مانند آجیل برزیلی بومی برزیل است بادام هندی نمکی گیاه شناسی خود را به این دلیل داده اند که به شکل قلب است. هر دو نام اسپانیایی و ایتالیایی بادام هندی شامل ریشه قلب است.

درخت بادام هندی از خانواده پسته است و به عنوان گیاهی دائمی سبز سریع رشد می کند. مناطق استوایی را دوست دارد و در گرمای استوایی می تواند به ارتفاع چهل یا پنجاه فوت برسد.

میوه بادام هندی دو قسمت مجزا دارد: ساقه یا ساقه گلابی شکل گوشتی معروف به بادام هندی با طول دو تا چهار اینچ و مغزی شکل قلب، میوه واقعی، به طول حدود یک اینچ که به آن چسبیده است.

انتهای پایین سیب آجیل نیز مانند سایر مغزها حاوی هسته خوراکی است. “سیب” نه تنها خوراکی است، بلکه خوشمزه و سرشار از ویتامین C است، اما عملاً در خارج از مناطقی که درختان بادام هندی رشد می کنند ناشناخته است.

مانند محصولات آن مانند شراب سیب بادام هندی بادام هندی برخلاف آجیل برزیلی به خوبی از برزیل دور شده است و امروزه هند یکی از تولیدکنندگان عمده بادام هندی است.

 

به طوری که مردم فکر می کنند بادام هندی بومی هند است. درخت بادام هندی جنگل و مناطق استوایی را دوست دارد و برخلاف خواهر برزیلی گرمسیری خود آجیل برزیلی، بادام هندی عاشق سفر است.

سیب های رسیده بادام هندی اجازه دارند روی زمین بیفتند. سپس آنها را جمع می کنند و آجیل ها را به مدت دو روز در آفتاب خشک می کنند. اما انتظار نداشته باشید که برای خرید آجیل بادام هندی در پوسته آنها به فروشگاه بروید.

همانطور که بیشتر آجیل های دیگر را برای شکستن در خانه می خرید. یک پوسته دوتایی از هسته بادام هندی با فضای بین پوسته ها که توسط مایع رزینی پر شده است محافظت می کند که کاربردهای صنعتی زیادی دارد.

در هند، بادام هندی به صورت تجاری توسط افراد بسیار ماهر و صبور که تکنیک پوست اندازی بادام هندی را به عنوان یک حرفه یاد گرفته اند، پوست اندازی می شود. در آفریقا و برزیل، بادام هندی توسط ماشین گلوله می شود.

هسته پس از جدا شدن از پوسته خود، به کار بیشتری نیاز دارد. پس از خشک شدن، پوشش بیرونی قهوه ای مایل به قرمز آن به صورت دستی یا مکانیکی کنده می شود.

سپس دانه ها درجه بندی شده و برای صادرات در خلاء بسته بندی می شوند. بیشتر بادام هندی خشک یا بو داده شده با روغن است، اگرچه بادام هندی خام در برخی از فروشگاه های تخصصی موجود است.