اویشن کوهی ایلام به زندگی شما آرامش می دهد

تحقیقات اویشن کوهی ایلام رژیم غذایی سرشار از سبزیجات را با کاهش خطر ابتلا به بسیاری از انواع سرطان مرتبط دانسته است. برخی تحقیقات به طور خاص نشان داده اند .

که سبزیجات آلیوم، از جمله پیازچه، می توانند اثرات ضد سرطانی داشته باشند.

به عنوان مثال، یک منبع معتبر در سال 2019، تحقیقاتی را خلاصه می کند که 16 گونه مختلف از سبزیجات آلیوم را با پیشگیری یا تأثیر مثبت بر سرطان مرتبط کرده است.

نویسندگان ترکیبات S-آلیل مرکاپتوسیستئین، کورستین، فلاونوئیدها و آجوئن را به دلیل خواص ضد سرطانی بالقوه آنها برجسته کردند.

اویشن

یک مطالعه بر روی 285 زن نشان داد که سیر و تره فرنگی با کاهش خطر ابتلا به سرطان سینه مرتبط است.

نویسندگان همچنین پیشنهاد می کنند، با این حال، خوردن مقادیر زیاد پیاز پخته می تواند خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش دهد.

همچنین، یک بررسی در سال 2015 از مطالعات گزارش می دهد که خوردن سبزیجات آلیوم ممکن است خطر ابتلا به سرطان، به ویژه سرطان دستگاه گوارش را کاهش دهد.

این به دلیل ترکیبات حاوی گوگرد و اثرات ضد میکروبی آنها است. سبزیجات آلیوم و اجزای آنها ممکن است در مراحل مختلف سرطان تأثیر بگذارند و می توانند بر فرآیندهای بیولوژیکی که خطر ابتلا به فرد را تغییر می دهند تأثیر بگذارند.

نویسندگان این بررسی توضیح می‌دهند که اگرچه سبزیجات آلیوم ممکن است به پیشگیری از سرطان کمک کنند.

تحقیقات بیشتری در مورد اثرات سیر و پیاز بر سرطان نسبت به پیازچه انجام شده است. بنابراین، محققان قبل از اینکه بتوانند مقدار مورد نیاز برای خوردن این اثر و اثربخشی نسبی سایر مداخلات را تعیین کنند، باید مطالعات بیشتری را انجام دهند.

مزایای سلامتی پیازچه شما را متقاعد می کند که این چاشنی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

پیازچه مربوط به پیاز و سیر است و سرشار از فیبر رژیمی، پروویتامین A، ویتامین K و فلاونوئیدها است. آنها می توانند خطر سرطان را کاهش دهند، سلامت قلب را بهبود بخشند و التهاب را درمان کند.