لوله پلی اتیلن گازی 90 در بازار سیاه نایاب شد

چه به یک خط گاز جدید برای سیستم گرمایش یا باربیکیو خود نیاز داشته باشید آنها کاری نیستند که بخواهید به تنهایی انجام دهید.

نصب لوله‌های جدید می‌تواند بسیار دردسرساز باشد، و باید گزینه‌های بادوام را خریداری کنید و از حفظ فشار گاز خوب اطمینان حاصل کنید.

لوله پلی اتیلن گازی 90 حامل گاز طبیعی را می توان در زیر زمین یا بالای آن قرار داد. اگر شما نیاز به نصب آن در زیر زمین دارید، این کار مستلزم حفاری زیادی است. ممکن است مجبور شوید سوراخ هایی ایجاد کنید، اجازه بگیرید و سپس لوله ها را در جای خود قرار دهید.

شما نمی خواهید آن را دوباره در یک دوره کوتاه تکرار کنید. شما به گزینه های بادوام برای لوله هایی نیاز دارید که گاز طبیعی در آنها جریان دارد و بیش از هر چیز، خط اصلی گاز خود را از نشت گاز و کیفیت بد هوا محافظت کنید.

لوله پلی اتیلن گازی 90

در اینجا، ما در مورد بادوام ترین گزینه های مناسب برای گاز طبیعی نوشته ایم.

بنابراین، یک فنجان قهوه بردارید و شیرجه بزنید تا در مورد انواع لوله های گاز مورد استفاده برای گاز طبیعی بیاموزید!

اطلاعاتی در مورد تمام لوله های گاز محبوب حامل گاز طبیعی پیدا خواهید کرد. برای یادگیری همه چیز در مورد آنها به ادامه مطلب بروید.

لوله های PVC برای خطوط گاز طبیعی و تامین آب به خوبی کار می کنند. آنها به طور کلی در اندازه های 10 فوت و 20 فوت و در قطرهای مختلف موجود هستند. اندازه از ½ اینچ تا 6 اینچ متغیر است تا بسته به هدف یکی را انتخاب کنید.

اگر می خواهید لوله های پی وی سی را بچسبانید، به سیمان حلال، پرایمر یا اتصالات فشار به اتصال نیاز دارید. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که لوله های PVC را در جایی نصب نکنید که نور خورشید مستقیماً جریان دارد.

هنگامی که در معرض آب داغ یا نور مستقیم خورشید قرار می گیرد، PVC می تواند آسیب ببیند. اگر از آن برای گاز طبیعی استفاده می کنید، مطمئن شوید که از یک منطقه خنک یا تاریک عبور می کند.