فوم رولی اصفهان هیچ وقت پاره نمی شود

لازم به ذکر است که در تولید این محصول بی نظیر فوم رولی اصفهان از مواد پلی اتیلنی با کیفیت استفاده می شود که ضد رطوبت است.

این امر موجب می گردد که نوع کیفی این نمونه فوم پرکاربرد نیز افزایش یابد و البته افراد زیادی را هم از سراسر کشور به سوی خود فرا خواند.

این به ویژه برای کارگران از راه دور که روزهای خود را در یک فضای کاری از راه دور نه چندان ارگونومیک کار می کنند صدق می کند.

اگر این اولین باری است که نام یک اصفهان فوم را می شنوید، به احتمال زیاد نیاز به استفاده جدی از آن دارید.

فوم رولینگ مسلماً یکی از کم استفاده‌ترین تکنیک‌های قبل از تمرین برای کمک به درد عضلانی است  اجازه دهید دلیل آن را برای شما توضیح دهم.

مهمتر از همه، نورد فوم مسئول انتشار میوفاشیال است، تکنیکی که شامل شل کردن تنش عضلانی و بهبود گردش خون و لنفاوی در میوفاسیای شما، بافت هایی است که عضلات بدن شما را احاطه کرده اند.

فوم

درک فاسیا برای درک مزایای استفاده از فوم اصفهان بسیار مهم است و من تمام تلاش خود را می کنم تا این موضوع را به حداقل علمی توضیح دهم.

رول فوم یکی از کم استفاده ترین تکنیک های قبل از تمرین برای کمک به است.

تار عنکبوت بهترین تشبیهی است که برای درک نقش فاسیا در بدن به من آموزش داده شد. این به این دلیل است که فاسیا یک بافت همبند مانند یک شبکه  است.

که کل بدن شما را زیر پوست متصل می کند. مسئول اتصال، تثبیت و جداسازی عضلات و سایر اندام های داخلی است. همچنین شبیه غلاف یا دسته ای از بافت های همبند فیبری است که به موازات جهت کشش عضله قرار گرفته اند.

وقتی فاسیا در اثر ورزش تحت فشار قرار می گیرد، توانایی ایجاد آنچه چسبندگی نامیده می شود را دارد. به عبارت دیگر، دچار یک تغییر شیمیایی می شود .

و فاسیا چسبناک می شود و شروع به چسبیدن به فاسیای دیگر می کند و در نتیجه حرکت تمام برد داخل بدن را مختل می کند. یکی دیگر از عواملی که می تواند منجر به این چسبندگی شود.

کم آبی بدن است، بنابراین به یاد داشته باشید که مایعات کافی بنوشید.

هنگامی که مردم می گویند: “عضلات من احساس سفت شدن می کنند معمولاً به این معنی است که چسبندگی در فاسیا آنها وجود دارد و حرکت عادی را برای آنها سخت می کند.

این مانند تمرین کردن پاهای خود در باشگاه یک روز است، و سپس نمی توانید به طور معمول در چند روز آینده راه بروید – آشنا به نظر می رسد

فوم نورد بهترین راه برای شکستن این چسبندگی ها است زیرا به فاسیا فشار وارد می کند و نقاط ماشه ای را که در آن احساس سفت شدن و درد می کنید آزاد می کند.

چیزی که فوم نورد را عالی می کند این است که مقرون به صرفه است: چه کسی نمی خواهد 10 دلار برای یک فوم غلتکی که می تواند برای “ماساژ” در خانه استفاده شود.

به جای 100 دلار برای یک ماساژ حرفه ای 60 دقیقه ای در یک اسپا پرداخت کند.

گردش خون را بهبود می‌بخشد : وقتی فاسیای خود را ماساژ می‌دهیم، به تبادل مواد مغذی در سطح سلولی کمک می‌کنیم، خون اکسیژن‌دار بیشتری ایجاد می‌کنیم و سموم را دفع می‌کنیم.

با توجه به اینکه عامل اصلی سلولیت گردش خون ضعیف است. فوم رولینگ ممکن است جدیدترین راه حل سریع برای داشتن پوستی صاف تر باشد.

ریکاوری را تسریع می کند: با از بین بردن چسبندگی در فاسیای خود می توانید به طور مداوم و با همان شدت تمرین کنینظیر از مواد پلی اتیلنی با کیفیت استفاده می شود که ضد رطوبت است.