کفش هوکا موجب انفجار پاساژی در تهران شد

انتخاب کفش مناسب برای انجام ورزش مناسب و جلوگیری از هر گونه ناراحتی احتمالی بسیار مهم است.

هنگام خرید کفش های کتانی قبل از مد، رنگ ها و هماهنگی باید به نکاتی توجه کرد. 

انتخاب کفش نامناسب سلامت شما را هم در کوتاه مدت و هم در دراز مدت به خطر می اندازد. پس در انتخاب کفش اسپرت به چه نکاتی توجه کنیم؟

کفش هوکا مناسب برای نوع پا باید انتخاب شوند بسیار مهم است که کفش برای نوع پای ما مناسب باشد. شکل های پا را می توان در سه عنوان اصلی دسته بندی کرد: کفی صاف، کفی معمولی و کفی توخالی.

 اما نوع و اندازه پای هر فردی متفاوت است. لازم است کفشی را انتخاب کنید که به عنوان اصلی نزدیکتر باشد. افراد با انواع پاهای بسیار متفاوت به دلیل بیماری های مختلف باید کفش های مخصوص را در حضور پزشک ترجیح دهند. 

کفش هوکا

 اگر خار پاشنه وجود داشته باشد، ممکن است برای قسمتی از کفش که به پاشنه می‌آید به تکیه گاه سیلیکونی نیاز باشد. شکل پای شما، انحنای آن، قوس و غیره. اگر اطلاعاتی در مورد آن دارید، می توانید کفش های راحت تر و سالم تری انتخاب کنید. 

درست مانند نوع پا، شماره پا نیز بسیار مهم است. بسته به سن، اندازه کفش شما ممکن است تغییر کند یا به دلیل قالب های کفش، سایز آن تغییر کند. شما باید بر اساس این نکات انتخاب خود را انجام دهید. 

همچنین تنفس کفش ورزشی بسیار مهم است. به همین دلیل هنگام خرید کفش باید به قسمت های داخل و خارج آن دقت کرد.

 به خصوص در ماه های بهار و تابستان به دلیل انتخاب نادرست کفش، تعریق پا باعث ایجاد بوی بد و قارچ های مختلف و غیره می شود. ممکن است مشکلاتی ایجاد کند.

هنگامی که کفش های کتانی می پوشید، پاشنه پای شما باید راحت باشد. کفش های شما نه گشاد و نه باریک باشند، باید مچ پای شما را نیز راحت کنند.

انگشتان شما نباید در کفش گیر کند. شما باید بتوانید آزادانه انگشتان خود را حرکت دهید. دستیار متخصص ارتوپدی و تروماتولوژی. دانشیار دکتر.

بر اساس اطلاعاتی که نورالله شنر داده است: «قسمت پنجه کفش باید پهن باشد و اجازه حرکت انگشتان را بدهد. بین شست پا و قسمت پنجه کفش باید به طور متوسط ​​1 سانتی متر فاصله باشد.