کاهش قیمت سبد حصیری با جنجال همراه بود

مواد attan به دلیل بدنه جامد، انعطاف پذیر و سطح براق زیبای خود به خوبی شناخته شده است.

همچنین با پیشرفت های فنی در فرآوری حصیری نظیر سبد حصیری کوچک این ماده حصیری به منبع مهمی از مواد اولیه در بسیاری از صنایع مختلف تبدیل شده است.

میزان رطوبتی که برای لوازم خانگی حصیری توصیه می شود بین 8 تا 16 درصد است. اگر رطوبت از این محدوده مناسب بیشتر شود، احتمالا ظرفیت باربری حصیر را کاهش می دهد.

حصیر را می توان به عنوان یک جایگزین عالی برای چوب، به ویژه در مناطقی با پوشش جنگلی ضعیف برداشت کرد. برداشت مرحله اولیه در تولید محصولات حصیری است.

این کار فشرده است و اغلب توسط گروه‌هایی از مردم محلی انجام می‌شود که باغ‌های خود را در شیفت‌ها با کمک مزارع مجاور برداشت می‌کنند.

گیاه حصیری ابتدا قطع می‌شود، سپس ساقه از تاج بیرون کشیده می‌شود، غلاف برگ‌ها به عقب کشیده می‌شود تا عصای حصیری نمایان شود، و عصا به طول بریده می‌شود، سپس قبل از بیرون آوردن از جنگل بسته‌بندی می‌شود. به پردازنده اولیه

برای جلوگیری از حملات قارچی و حشرات، تسریع فرآیند خشک شدن و افزایش کیفیت رنگ، عصای حصیری برداشت شده باید با روغن پخت یا جوشانده شوند.

دمای مناسب برای محدوده های جوش دیزل اغلب 60-150 درجه سانتیگراد است.

بسته به نوع و قطر خاص، زمان غوطه وری و جوش بین 10 تا 30 دقیقه متغیر است.

ماده خاصی به نام حصیری وجود ندارد و برخی از تولیدکنندگان ممکن است به جای آن از عبارت مبلمان عصایی استفاده کنند.

اساساً همان حصیری است، اما ماده مورد استفاده در بافت ممکن است حصیری باشد یا نباشد.

یک صندلی حصیری ممکن است از موادی مانند نی از نوارهای بامبو در اطراف قاب چوب دستی استفاده کند.
یک صندلی حصیری ممکن است از موادی مانند نی از نوارهای بامبو در اطراف قاب چوب دستی استفاده کند.
انگورهای حصیری نیز ممکن است به صورت مکانیکی پوست کنده شوند تا نوارهای نازکی برای بافت ایجاد شود.

لایه بیرونی منحنی نیز به عنوان یک تزئین تزئینی برای پنهان کردن درزهای ناهموار ایجاد شده توسط فرآیند حصیری استفاده می شود. بامبو همچنین ممکن است برای تزئین استفاده شود، اما به ندرت به عنوان یک فرم استفاده می شود.

بامبو توخالی است، به این معنی که اغلب هنگام بخار شدن و خم شدن می ترکد. چوب خیزران جامد است، که آن را به یک ماده ایده آل برای مبلمان سبک وزن اما جامد تبدیل می کند.