کاشی و سرامیک هشتگرد جان مردی را در یزد نجات داد

ظهور فناوری های تولید انبوه و وجود امکانات اولیه تولید از جمله مواد اولیه کاشی و سرامیک هشتگرد انرژی، نیروی کار و مهمتر از آن قدمت دیرینه در تولید کاشی و سرامیک، استقبال زیادی از تولید انبوه و اتوماسیون محصولات تولیدی را به همراه داشت.

کاشی در سال 1960، سپس اولین واحدهای صنعتی با ظرفیت تولید سالانه 110000 متر مربع در سال، در سال 1960 مورد بهره برداری قرار گرفت.

با تأسیس این کارخانه، تولید کاشی های ماشینی آغاز شد و بر اساس اطلاعات موجود در بازه زمانی 1960 تا 1978، حجم تولید کاشی به 12 میلیون متر مربع رسید.

در هر سال و پس از سال 1358، ظرفیت اسمی واحدهای موجود و در حال ساخت به طور فزاینده ای بهبود یافت.

کاشی

رشد ازکاشی ایرانیو صنعت سرامیک طی (1960-2000) رشد متعادلی داشته و با نیازهای داخلی و صادرات احتمالی این صنعت مطابقت دارد.

با تصویب برنامه سوم توسعه اقتصادی اجتماعی، ایجاد تسهیلات سرمایه‌گذاری و تشکیل ذخایر ارزی توسط دولت در سال 1380 آغاز شد.

سرمایه‌گذاری برای ساخت واحدهای جدید با صدور موافقت‌نامه‌های وزارتخانه آغاز شد. شبکه پرداخت تسهیلات ارزی صنایع و بانکی راه اندازی شد.

در این سال ها بیش از 900 میلیون متر مربع. جواز تاسیس صادر شده در حال حاضر ظرفیت نصب شده ماشین آلات برای تولید در تمامی کارخانه های ایران به بیش از 600 میلیون متر مربع رسیده است. در سال.

صنعت کاشی و سرامیک ایران با بیش از 120 تولید کننده و با بهره گیری از آخرین تکنولوژی و نیروی کار متخصص برای تولید کاشی دیوار، کاشی کف، کاشی چینی و گرانیت با طرح ها و اندازه های مختلف جزو پنج کشور اول جهان است. با توجه به ظرفیت تولید

به سوی استراتژی های نفوذ در بازار جهانی،CPشروع به صادرات چینی، کاشی و سرامیک و مصالح ساختمانی در سراسر جهان کرد.

با شروع کارمان، مشتریان زیادی از سراسر جهان مانند عراق، گرجستان، امارات، ارمنستان، قطر، عمان، بحرین، بلژیک و روسیه همکار ما شدند.

این افتخار ما خواهد بود که بسیاری از کشورهای دیگر به ما بپیوندند تا وسیله ای برای گسترش کسب و کار و جلب رضایت مشتریان خود با خدمات ما، قبل و بعد از سفارش باشد.