پیاز قرمز در میدان تره بار که مورد حمله قاچاقچیان قرار گرفت

پیاز قرمز و زرد یکی از بهترین منابع طبیعی کورستین است، یک بیوفلاونوئید به ویژه برای از بین بردن رادیکال های آزاد. 

کوئرستین برای کسانی که فشار خون بالا دارند مهم است. طبق مطالعه دانشگاه یوتا، این آنتی اکسیدان خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب و سکته را کاهش می دهد.

پیاز قرمز در میدان تره بار همچنین به دلیل اثر ضد التهابی مفید است، بنابراین برای افراد مبتلا به آلرژی، آسم و آرتریت مفید است. التهاب کوتاه مدت در بدن انسان، دفاع طبیعی بدن را افزایش می دهد، بنابراین خطرناک نیست.

اما التهاب طولانی مدت می تواند باعث مشکلات جدی مانند بیماری قلبی، سرطان یا بیماری آلزایمر شود. کوئرستین می تواند در این مورد کمک کند. اثرات ضد التهابی پیاز قرمز در افراد مبتلا به آکنه مشهودتر است.

پیاز قرمز در میدان تره بار

وقتی پیاز قرمز را با عسل یا روغن زیتون به صورت بمالید، قرمزی و تورم را کاهش می دهد. وقتی قسمت آبدار پیاز قرمز بریده شده در وسط ناحیه نیش زنبور عسل فشار داده می شود، احساس می شود.

درد بلافاصله قطع می شود و احساس سوزش قطع می شود. کوئرستین دارای اثرات ضد باکتری و آنتی اکسیدانی و همچنین خواص ضد قارچی است.

کوئرستین همچنین پتانسیل امیدوارکننده‌ای را در پیشگیری و کنترل تشکیل پولیپ‌های روده، سرکوب راینوویروس‌هایی که زمینه سرماخوردگی را دارند، درمان پسوریازیس و جلوگیری از تکثیر ویروس‌ها، از جمله ویروس سیمپلکس که باعث تبخال می‌شود، نشان داده است.

پیاز قرمز خطر ابتلا به سرطان معده را کاهش می دهد. مطالعات شواهد قوی نشان می دهد که خوردن پیاز می تواند به طور قابل توجهی خطر ابتلا به سرطان معده را کاهش دهد، نشان می دهد که مصرف روزانه نصف پیاز می تواند خطر ابتلا به سرطان معده را تا 50 درصد کاهش دهد.

به عنوان مثال، در چین که بیشتر از پیاز قرمز استفاده می شود، خطر ابتلا به سرطان معده 40 درصد بیشتر از حد متوسط ​​است.کم است. در مطالعه دیگری، اثرات مفید عصاره پیاز قرمز، زرد و سفید به دلیل فعالیت های آنتی اکسیدانی و ضد جهش زایی (مهار کننده جهش سلولی) آنها ذکر شد.

محققان بر این باورند که مصرف کورستین از پیاز موثرتر از مصرف عصاره کورستین به عنوان مکمل است. بدن زمانی بهتر می تواند ماده مغذی را تشخیص دهد که به شکل طبیعی باشد و سایر اجزای هم افزایی مرتبط با آن را داشته باشد.