پالت پلاستیکی نو برای جابه جایی مهمات ارتش استفاده شد

پالت های پلاستیکی نمایشگر معمولاً برای تجاری سازی محصولات با چرخش بالا و یا حجیم استفاده می شوند.

این پالت پلاستیکی نو با انتقال محصول از نقطه ای به نقطه دیگر، خطر آسیب دیدن آن را کاهش می دهند. این به این دلیل است که شما فقط سکو را بدون دست زدن به محصول بلند می کنید.

همچنین یک انتخاب عالی برای اقلام ظریف و یا تبلیغاتی در فروشگاه های خرده فروشی است.

پالت های نمایشگر عمدتاً با یک گزینه 4 جهته ارائه می شوند. این اجازه می دهد تا محصولات روی پلت فرم از هر طرف بلند شوند. پالت های پلاستیکی از نظر ابعادی پایدار هستند، بنابراین اندازه آنها حتی پس از نگهداری طولانی مدت از محصول تغییر نمی کند.

 

این پالت‌های پلاستیکی با ویژگی‌های نمایشگر عالی طراحی شده‌اند که می‌توانند با توجه به نیازهای خاص کسب و کار شما سفارشی شوند. و می توان آنها را با عناصر نمایشگر مختلف برای بسته بندی ثانویه استفاده کرد.

پالت های پلاستیکی سبک وزن برای اکثر محموله های هوایی مناسب هستند، جایی که وزن یک نگرانی اصلی است. پالت های پلاستیکی تقریباً 27 درصد سبک تر از پالت های چوبی با همان اندازه و طرح هستند.

 این بدان معناست که شما بدیهی است که مقدار معقولی پول در طول حمل و نقل پس انداز خواهید کرد. حتی با وزن سبک، مقاومت پالت پلاستیکی را به خطر نمی اندازد، زیرا آنها می توانند سطوح بارگذاری بالایی را تحمل کنند.

فضاهای بین سطح پلت فرم آن را در مقایسه با مدل های دیگر سبک تر می کند. علاوه بر این، گزینه های تودرتو نیز باعث صرفه جویی زیادی در فضای شما می شود که باعث کاهش هزینه باربری در حین حمل و نقل و انبار خالی شما می شود.

در اینجا، شما به یک پلت فرم با تحمل کم برای خرابی های بالاتر و ویژگی های بهداشتی نیاز دارید. بنابراین، برای پاسخگویی به این خواسته ها در این زنجیره تامین، به پالت های پلاستیکی نیاز دارید که برای کار در محیط های دارویی و حفظ شرایط بهداشتی مورد نیاز طراحی شده باشند.

پلاستیک های PP و HDPE از نظر شیمیایی بی اثر هستند و نمی توانند محصول حمل شده را در صورت رها شدن برای مدت طولانی آلوده کنند. آنها معرف های شیمیایی ندارند که باعث آلودگی شوند. 

علاوه بر این، این پالت ها در هنگام حمل و نقل ضربه ها را جذب می کنند و برخی دارای سطحی غیر لغزنده هستند. این تضمین می کند که محصولات دارویی به طور ایمن مورد استفاده قرار می گیرند.

ورودی لیفتراک 4 جهته راحتی در بارگیری یا تخلیه پالت های پلاستیکی با محصولات دارویی را تضمین می کند.

 این پالت های پلاستیکی در اندازه ها و طرح های مختلف و با امکان سفارشی سازی آن ها در صورت نیاز عرضه می شوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که الزامات را مشخص کنید تا زنجیره تامین شما گزینه مناسبی را به دست آورد.