مردی با تلویزیون سامسونگ چینی ربات ساخت

در حالی که رقابت بین تولیدکنندگان تلویزیون های صفحه تخت، برخی را به تصور و ارائه تلویزیون های بزرگ و با تکنولوژی روزافزون به مصرف کنندگان سوق می دهد.

سامسونگ در عین حال به دنبال جای دیگری است و همچنین به فکر اختراع مجدد بسته بندی مقوایی خود است.

به منظور کاهش ردپای کربن خود، این برند از بسته بندی تلویزیون سامسونگ چینی قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد رونمایی کرد که مقوا را به اشیاء واقعی مفید و دوستدار محیط زیست تبدیل می کند.

در واقع، این برند معروف جعبه های بسته بندی خاصی را برای تلویزیون Neo QLED خود ایجاد کرده است که می تواند در صندلی ها بازیافت شود.

این ابتکار، به همان اندازه غیرمعمول و در عین حال که مسئولیت زیست محیطی دارد، با آژانس Cheil تصور می شود، بخشی از رویکرد CSR گروه کره ای است.

بنابراین، سامسونگ به جای دور انداختن جعبه‌های بعضاً بسیار حجیم محصولات خود، از مشتریان خود دعوت می‌کند تا آنها را به شیوه‌ای جالب و کاربردی بازیافت کنند و در عین حال جلوه‌ای عجیب و غریب را به فضای داخلی خود بیاورند.

این عملیات حتی از این هم فراتر می رود زیرا برای کسانی که چیزی غیر از صندلی می خواهند، سایت Samsung Ecopackage چندین دستورالعمل مونتاژ را ارائه می دهد که می تواند با جعبه ها برای ساخت سایر مبلمان داخلی ساخته شود.

روزگاری که باید بروی جعبه بزرگت را در مرکز بازیافت بیندازی گذشته است! خلاقیت در انتظار شماست.

با تلویزیون های سامسونگ برای خود و خانواده عزیزتان بهترین ها را انتخاب کنید و در کنار هم به دیدن برنامه مورد علاقه تان بپردازید.