محیط امنی برای دانش آموزان که کار خود را با اسکن کد به اشتراک بگذارند

بلومز – این چهره ارتباط والدین و آرکوپال دینو معلمان است. معلمان می توانند روزانه اعلامیه ها و یادآوری ها را ارسال کنند و با استفاده از این پلت فرم، داوطلبان را برای رویدادهای مدرسه جذب کنند.

این یک محیط امن برای دانش آموزانی که می خواهند کار خود آرکوپال فرانسه را با اسکن یک کد QR و قرار دادن یک واترمارک روی آن به اشتراک بگذارند، فراهم می کند. سپس معلم کار دانش آموز را در جدول زمانی آنها به اشتراک می گذارد. حتی اگر Bloomz رایگان است، ممکن است آزمایش‌هایی با ویژگی‌های برتر انجام شود.

Epson iProjection – این یک برنامه نمایش بی سیم است که در دستگاه های iOS با استفاده از پروژکتور اپسون موجود است. این برنامه به شما امکان می‌دهد در اتاق یا صحنه با آزادی حرکت کنید، زیرا ارائه شما روی پروژکتور پخش می‌شود.

بارکدخوان

این برنامه از اسناد، تصاویر و صفحات وب ذخیره شده بارکد خوان در دستگاه شما پشتیبانی می کند. در یک شبکه محلی یا از طریق اسکن کد QR متصل می شود.

OoGali – OoGali روشی روانتر و کارآمدتر برای جمع آوری داده ها با قیمتی کمتر از یک دسته کاغذ در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از نوآوری‌هایی مانند کدهای QR و فناوری تلفن همراه، رفتار دانش‌آموز را به‌طور خودکار و در زمان واقعی ثبت می‌کند تا حتی مجبور نباشید به دستگاه خود نگاه کنید.

دانش آموزان خود را با صرف زمان آرکوپال با کیفیت در تعامل با آنها به جای تمرکز بر کتاب رکورد یا دستگاه خود راهنمایی کنید. OoGali یک کار را انجام می دهد و آن ثبت رفتار (خوب یا بد) است. شما تصمیم می گیرید که از آن چه بخواهید.

  • منابع:
    1. BARCODE SCANNER APPS, TOOLS, AND RESOURCES THAT WE LOVE
  • تبلیغات: 
    1. موج جدیدی از اعترضات به خاطر قیمت بالای کابل
    2. با ریختن دوغ گازدار در گوش موهای زائد را از بین ببرید
    3. مردی که از روسری برای حجاب خود استفاده می کرد.
    4. سخنی گنجینه از ایلان ماسک برای موفقیت در کسب و کار