مبل انعطاف پذیری که نظر صدها معلم را به خود جلب کرد

در ماه مارس، با نزدیک شدن به پایان مبل راحتی 8 نفره سال تحصیلی، از جامعه فیس بوک خود خواستیم ترتیبات صندلی انعطاف پذیر خود را به ما نشان دهند. عکس ها و نظرات صدها معلم در سراسر کشور سرازیر شد.

ما مطالب ارسالی را بررسی کردیم، مربیانی کاپشن خلبانی اصل امریکا را با کلاس‌های انعطاف‌پذیر برجسته از مهدکودک تا کلاس هشتم شناسایی کردیم و از آنها نکات، ویژگی‌های کلاس درس و تصاویر بصری فراوان خواستیم. ما هفت مورد از آن کلاس های درس را در زیر معرفی می کنیم.

چند روند واضح ظاهر شد. در حالی که بسیاری از معلمان K-8 در بحث فیس بوک ما ابراز تردید کردند که صندلی های انعطاف پذیر در کلاس های درس کوچک آنها کار می کند، پاسخ دهندگان ما در کلاس هایی به مساحت 432 فوت مربع کار می کردند.

تعداد دانش‌آموزان در این کلاس‌های منعطف از 12 تا بیش از 50 نفر (در کلاس موسیقی) متغیر بود، که اکثر معلمان تعداد سرشمار را در دهه 20 گزارش کردند.

مبل

منابع مالی از منابع مختلف تامین می شد. اکثر معلمان درخواست های دوستان و خانواده را با بازدید از گاراژهای فروش و مغازه های صرفه جویی، خرده فروشان ارزان قیمت مانند والمارت و آمازون و کمپین های تامین مالی آنلاین در سایت هایی مانند DonorsChoose ترکیب کردند. گزینه‌های نشستن کم‌هزینه مانند فرش، جعبه، و توپ‌های یوگا با بریس در کلاس‌هایی که ما بررسی کردیم، همه جا وجود داشت.

تقریباً همه معلمان K-8 ما نمودارهای صندلی لباس دخترانه زنانه شیک مجلسی ارزان مد روز را حذف کرده‌اند، اما زمانی را به مدل‌سازی رفتارهای مناسب در کلاس‌های درس جدید خود اختصاص می‌دهند. بسیاری نیاز دارند که همه دانش آموزان هر گزینه صندلی را چندین بار امتحان کنند.

برای دانش آموزان بسیار مهم است شلوار مازراتی مشکی که طیف کاملی از روش های یادگیری را که صندلی های انعطاف پذیر پشتیبانی می کند، درک کنند. چندین معلم از قراردادهای نشستن برای رسمی کردن انتظارات استفاده می کنند – می توانید یک قرارداد معمولی را در اینجا ببینید.

 

  • منابع:
    1. 7 Outstanding K–8 Flexible Classrooms
  • تبلیغات: 
    1. پیدا شدن کامپوزیتی از جنس طلا در چین
    2. لنز هوشمندی که شما را در مدت کوتاهی می تواند پولدار کند
    3. تصاویر جالب از اولین قایقی که با چوب ساخته شد
    4. با خوردن عرق ترنجبین جوان شوید