لباس ست نوزاد می تواند لک های بدن دختران سفید رو را محو کند

 یکی  از نکات مهمی که در خرید نوزادان باید به آن توجه کرد، پارچه لباس است. انتخاب محصولات سازگار با محیط زیست و ارگانیک برای رشد سالم کودک شما مفید است.

 مهم است که به جای پارچه های مصنوعی که در آنها از پلی استر استفاده شده است، پارچه هایی با مواد طبیعی تهیه شده با پشم، بامبو یا 100% پنبه را ترجیح دهید.

 یکی دیگر از عواملی که در هنگام خرید لباس برای نوزادان باید در نظر گرفته شود، رنگ های استفاده شده در پارچه های انتخاب شده است. لازم است لباس هایی انتخاب کنید که فاقد هرگونه مواد شیمیایی باشند و از رنگ استفاده نکنند.

 هنگام انتخاب لباس ست نوزاد برای کودک خود، مفید است که بدون فراموش کردن اینکه پوست او بسیار حساس است، عمل کنید. در این راستا باید لباسی به کودک بپوشانید که پوست او را تحریک نکند و واکنش آلرژیک ایجاد نکند.

لباس ست نوزاد

 یکی دیگر از نکاتی که باید در لباس نوزادان مورد توجه قرار گیرد، انتخاب لباس هایی است که محدودیتی برای تحرک نوزادان ایجاد نکند.

نباید فراموش کرد که شما در دوره ای هستید که کودک شما خیلی سریع رشد می کند و عادات او شکل می گیرد. به همین دلیل، انتخاب لباسی مفید است که بر رشد بدن کودک شما تأثیری نداشته باشد و حرکات او را محدود نکند.

علاوه بر این در انتخاب لباس برای نوزادان باید به انتخاب لباس های ضخیم یا نازکتر با توجه به هوای محیط نوزاد توجه شود. توجه ویژه ای باید به لباس های الاستیک داده شود، قسمت هایی که مچ دست و مچ پا کودک را فشار می دهند نباید انتخاب شوند.

لباس‌های الاستیک که اغلب در لباس‌های نوزاد استفاده می‌شود، اگر به درستی انتخاب نشود، می‌تواند بر گردش خون تأثیر منفی بگذارد.

باید دقت کرد که لباس‌هایی که در لباس نوزادان ترجیح داده می‌شوند مفید و مفید باشند. به ویژه لباس های کاربردی مانند اندام، زیرپیراهن و کت و شلوار از جمله انتخاب های اولویت دار برای خرید نوزادان هستند.

از نظر راحتی مادران و پدران هنگام تعویض پوشک برای نوزادان، بدنه و روپوش ترجیح داده می شود. علاوه بر این، زیرپیراهن ها جایگاه مهمی در لباس نوزادان تازه متولد شده دارند. 

این مدل ها که دارای یقه گرد هستند و یقه را سفت نمی کنند، گزینه مفیدی برای نوزادان هستند.