فریم عینک طبی دخترانه آب مروارید چشم را درمان می کند

صورت های مثلثی دارای خط فک پهن و مربعی هستند اما بر خلاف صورت های مربعی، معمولاً پیشانی باریک دارند. اگر فکر می‌کنید صورت مثلثی دارید، طیف سبک‌های ما برای به نمایش گذاشتن بهترین ویژگی‌های شما و به حداکثر رساندن ظاهر شما تا حد امکان ایده‌آل است.

فریم عینک طبی دخترانه عریض‌تر گزینه خوبی برای شکل‌های مثلثی هستند، زیرا به شما کمک می‌کنند که قسمت بالای صورت شما پهن‌تر به نظر برسد.

برای افزودن عرض به یک پیشانی باریک، فریم هایی را امتحان کنید که به شدت با رنگ و جزئیات در بالا برجسته شده اند. این به خوبی با یک سوم پایین صورت شما کار می کند تا تعادل را به ظاهر شما اضافه کند.

عینک هایی که در بالا پررنگ و در پایین روشن تر هستند، برای این نوع صورت ایده آل هستند، مانند هوانورد یا چشم گربه ای. اگر می خواهید بیانیه جسورانه تری داشته باشید، استایل گرد کنتراست جالبی با ویژگی های زاویه ای ارائه می دهد.

فریم عینک طبی دخترانه

ویژگی های خود را با یک جفت سانی که ساختار کاملاً برعکس دارند، متعادل کنید. به دنبال طرح‌هایی باشید که در بالا پهن‌ترین و در پایین باریک‌ترین هستند، مانند عینک‌های آفتابی چشم گربه‌ای.

عینک آفتابی با خط ابرو پهن تر یا پررنگ تر توجه را از خط فک شما دور می کند و پیشانی شما را دراز می کند.

صورت‌های الماسی شکل، پیشانی‌های باریک‌تری نسبت به اکثر افراد دارند و گونه‌های مشخصی با خطوط فک زاویه‌دار دارند. نکته کلیدی این است که هنگام انتخاب مدل برای خود، تعادلی با ویژگی ها و شکل عینک خود ایجاد کنید.

بسیاری از فریم های عینک با چهره های الماسی شکل مناسب هستند. صورت های الماسی شکل نادرترین شکل صورت است و با گونه های پر و پیشانی باریک و خط فک مشخص می شود.

بهترین ظاهر برای صورت الماسی، قاب بدون لبه یا بیضی شکل با خط ابرو قوی است. این اشکال به تعادل چهره شما کمک می کند و ویژگی های مورد علاقه شما را برجسته می کند. 

ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را با فریم‌های سرگرم‌کننده و بد بو مانند لبه‌های شیپوری یا سبک چشم گربه‌ای – بازی کنید، اما آنها را ظریف نگه دارید تا از برجسته کردن بیش از حد ویژگی‌های جسورانه جلوگیری کنید.

وقتی صحبت از انتخاب عینک آفتابی برای صورت های الماسی شکل به میان می آید، مانند عینک، مدل های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

 فریم های ابروهای سنگین برای تضاد با استخوان گونه شما خوب عمل می کنند، بیضی برای لمس ظریف اما موثر عالی هستند، و چشم گربه ای و مستطیل نیز گزینه های عالی هستند.

 الهام گرفتن از عینک بی پایان است و ابزار آزمایش مجازی ما همیشه در دسترس است تا سبکی را که برای شما مناسب است ببینید.