فرش 9 متری بزرگمهر به جای چمن در پارک ها استفاده می شود

فرش اغلب به گونه‌ای انتخاب می‌شود که تقریباً با موقعیت ادغام می‌شود و به قولی در آن حل می‌شود و در نتیجه فضایی آرام و بسیار محدود در اتاق ایجاد می‌کند.

 اگر پوششی را انتخاب کنید که از نظر رنگ شبیه به طیف اصلی داخلی یا دقیقاً مشابه رنگ کف باشد، این تأثیر را می توان به دست آورد. این نوع طراحی داخلی در حال حاضر بسیار محبوب است.

گزینه دوم یک لهجه روشن است که در برابر پس زمینه کلی برجسته می شود. این تکنیک اغلب توسط طراحان مدرن برای منطقه بندی فضا در اتاق های بزرگ استفاده می شود.

 با استفاده از فرش 9 متری بزرگمهر می توانید محل استراحت، خواب یا کار را برجسته کنید و از این طریق فضای اتاق را به صورت بصری افزایش دهید.

فرش 9 متری بزرگمهر

یک راه حل خوب برای فضاهای کوچک، انتخاب فرشی با رنگ روشن خواهد بود، زیرا. سایه های روشن کفپوش به صورت بصری فضای اتاق را گسترش می دهد.

در اتاق‌هایی که اندازه‌شان کوچک است، موانع بزرگ یا طرح‌های دیگر روی فرش زشت به نظر می‌رسند، و انتخاب چندین فرش کوچک بسیار نامطلوب است.

این فضا را از نظر بصری شکافته و حتی کوچک‌تر از آنچه هست می‌کند. فرش های تک رنگ با رنگ های غنی و گرم از نظر بصری فضا را باریک می کنند، در حالی که فرش های سردتر آن را گسترش می دهند.

هنگام خرید فرش به معیارهای زیر توجه ویژه ای داشته باشید تراکم، جنس، نوع پرز، شکل، اندازه، طرح و طرح رنگ.

چگالی نشان می‌دهد که گره‌ها، رباط‌ها و پرزها چقدر در مجاورت یکدیگر قرار دارند و همچنین تعداد نخ‌ها در یک دسته از شمع را نشان می‌دهد. برای تعیین چگالی شمع پوشش، تعداد دسته ها در هر متر مربع شمارش می شود.

فرش های با تراکم بالا با الگوی بسیار واضح، انعطاف پذیری پرز خوب، دوام و مقاومت در برابر کثیفی متمایز می شوند.

اکثر فرش ها دارای تراکم بافندگی 100-320 هزار در متر مربع هستند. این چگالی معمولی و متوسط ​​محصول است. فرش از متراژ 320 هزار متر مربع. – – فرش های گران قیمت و بسیار مقاوم در برابر سایش از نخ های نازک.

ترکیب محصول فرش بدون شک در زمان قیمت گذاری بیشترین اهمیت را دارد. محصولات بادوام با کیفیت بالا قیمت مناسبی دارند اما برای چندین دهه به صاحبان خانه خدمت خواهند کرد.