فردی با خرید اسپری بوگیر کفش دستگیر شد

برخی از انواع خوشبوکننده های کفش عبارتند از اسپری بوگیر کفش اسپری، پودر، کیسه، توپ و جا کفشی. همه می توانند موثر باشند، بنابراین محصول مناسب برای شما به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد.

اسپری‌ها راحت هستند و اغلب می‌توانند برای سایر وسایل ورزشی استفاده شوند، اما معمولاً نمی‌توانید کفش‌های خود را بلافاصله پس از پاشیدن آن‌ها بپوشید، که نیاز به برنامه‌ریزی از قبل دارد.

یک پودر خوشبو کننده با خشک نگه داشتن پاهای شما به از بین بردن بوها و جلوگیری از بوی بد در آینده کمک می کند. با این حال، برخی افراد پودرها را کثیف می دانند.

کیسه های خوشبو کننده بو را در کفش های شما جذب می کنند و همچنین می توانند برای خنثی کردن بوهای نواحی دیگر مانند کیف باشگاه استفاده شوند.

استفاده از توپ ها نیز با قرار دادن آنها در کفش آسان است. یکی از نکات منفی کیسه‌ها و توپ‌ها این است که قدرت مبارزه با بو آن‌ها گاهی پس از چند ماه کاهش می‌یابد، بنابراین به عنوان یک گزینه کوتاه‌مدت بهتر هستند.

وسترولت می‌گوید: «بیشتر خوشبوکننده‌ها فقط بوی بد را با عطر می‌پوشانند، در واقع آن را از بین نمی‌برند یا علت بو را از بین نمی‌برند.

به دنبال محصولاتی باشید که کثیفی، کثیفی، روغن بدن و باکتری‌ها را از روی سطح کفش‌ها پاک می‌کنند تا از شر بوی‌های فوری خلاص شوند، اما همچنین محصولاتی که مانعی محافظ برای جلوگیری از تکرار بو به جای می‌گذارند.»

مواد طبیعی مانند جوش شیرین، اکسید روی و زغال چوب فعال بوها را خنثی و جذب می کنند. افرادی که دارای کودکان یا حیوانات خانگی هستند، به دلیل نگرانی در مورد اثرات نامطلوب، اغلب بوگیرهای کاملاً طبیعی را ترجیح می دهند.

برخی از خوشبوکننده های کفش دارای ترکیبات شیمیایی هستند که سریع عمل می کنند و در ضدعفونی کردن باکتری ها و مبارزه با بوی بد بسیار موثر هستند. برای جلوگیری از تحریک، باید از تماس مستقیم با پوست خود اجتناب کنید.

در نهایت، درج کفش در داخل کفش شما پوشیده می شود، بنابراین آنها برای از بین بردن بو و جذب رطوبت در تمام مدت زمانی که آنها را می پوشید، به کار خود ادامه می دهند. از سوی دیگر، برخی افراد در یافتن درج‌هایی که راحت یا اندازه مناسب هستند، مشکل دارند.