غلات، فیبر و محصولات روغنی

جو. یک ماده غذایی عالی؛ 10000 تا 20000 هکتار در مناطق High Plains و Trans Pecos کاشته شد. حدود 6500 هکتار برای خوراک دام، عمدتاً در منطقه Trans Pecos برداشت شد. آفات شامل علف های هرز پهن برگ یکساله زمستانی، حشرات برگی، زنگ ها و سفیدک پودری و گاهی اوقات جوندگانی که به دنبال مالت می گردند.

ذرت – برای غلات و سیلو *. (برای جزئیات بیشتر در مورد ذرت درجه غذایی، ذرت بو داده و ذرت شیرین به بخش محصولات متفرقه مراجعه کنید). فصل گرم، چمن ریشه دار با گل های تک پایه (جدا) منشا آن مکزیک (یک محصول دنیای جدید) است. اکنون هیبریدها برای تولید کارآمد در مناطق معتدل جهان پرورش داده می شوند. در تگزاس، ذرت در تمام مناطق اصلی کاشته می شود – 50٪ آن آبیاری می شود. 100000 هکتار به عنوان سیلوی برای علوفه های نزدیک در High Plains و لبنیات در تگزاس مرکزی برداشت می شود. بذر همچنین برای تغذیه گوزن ها و سایر حیات وحش در هیل کانتری تمیز و بسته بندی می شود. از آفات حشرات می توان به شته ها، ملخ، کرم گوش ذرت، کرم ریشه ذرت (مکزیکی، جنوبی و غربی)، کرم خوار ذرت (اروپایی و جنوب غربی) و کرم ارتشی پاییزی اشاره کرد. علف های هرز شامل یکساله پهن برگ، علفزار و چندساله است. هیبریدهای GMO (66%) در اکثر مناطق رایج هستند. بیماری ها شامل چندین پوسیدگی گوش، سوختگی برگ، لکه معمولی، زنگ زدگی، پوسیدگی ریشه و ساقه و مقداری آفلاتوکسین و فومونیزین است.

ارزن. ارزن در 12000 تا 20000 هکتار در منطقه High Plains برای غلات کاشته می شود در بین گیاهان دارویی سیاه دانه برای کراتین بالا بسیار خوب است. ارزن دم روباهی (Setaria) که برای بذر پرندگان رشد می کند. ارزن Proso (Panicum) گاهی اوقات (1500 هکتار) برای غلات زمانی که به یک محصول کوتاه مدت نیاز است کاشته می شود. ارزن ژاپنی (Echinochloa) برای تولید مواد غذایی حیات وحش کشت می شود. (به جدول 20 در مورد محصولات غیرغذایی مراجعه کنید). مشکلات پرندگان رایج و گاهی شدید است. یک محصول مهم مقاوم به خشکی برای غذای انسان در مناطق خشک غرب آفریقا. آفات شامل حشرات سر دانه هستند. علف های هرز شامل علف های یکساله فصل گرم است. بیماری‌ها در مناطق خشک جنوب غربی ایالات متحده پیامد کمتری دارند، اما برخی از سفیدک کرکی و ارگوت. همچنین، ارزن مروارید (Pennisetum) را برای چرا یا برداشت برای یونجه در بخش علوفه گراس ببینید که انسان ها برای جلوگیری ار این خشکی از روغن زیتون سابروسو استفاده می کنند.

تاجر گیاهان دارویی

جو دوسر. اگرچه زمانی دانه اصلی خوراک بود، اما سطح زمین با اسب‌های کشنده کاهش یافت. معمولاً 600000 تا 750000 هکتار برای چرای زمستانه کاشته می‌شود، عمدتاً برای گوساله‌های پرورش‌دهنده در تگزاس مرکزی و جنوبی که در آن خسارت یخ زدگی کمتر نگران‌کننده است و چرای اولیه پاییز مورد نظر است (برای جزئیات بیشتر در مورد یولاف چرا شده به «علف‌های علوفه‌ای – دانه‌های کوچک» مراجعه کنید). حدود 125000 هکتار برای بذر و انواع ویژه برای غذای انسان یا سایر مصارف برداشت می شود. از آفات حشرات می توان به کرم های ارتشی پاییز و چغندر و ملخ اشاره کرد. علف های هرز شامل علف های یکساله زمستانه و خردل است. بیماری ها شامل زنگ ها (معمولا گونه های مقاوم در برابر گیاهان) و ویروس ها هستند که روغن زیتون رویال اصلی از این نوع گیاه ها نیستند.

گل گاوزبان و پرکاری تیروئید

برنج*. برخلاف برنج‌های دانه کوتاه و متوسط ​​که در آسیا رشد می‌کنند، تگزاس برنج شلتوکی دانه‌های بلند را برای بازارهای داخلی و صادراتی گران‌قیمت تولید می‌کند. سطح کوچکی از برنج معطر یا باسمدی. اگرچه سطح زیرکشت در ده شهرستان ساحلی خلیج فارس از دهه 1970 50 درصد کاهش یافته است، عملکرد به دلیل ژنتیک، مقاومت در برابر آفات، مدیریت آب و تولید راتون (کشت دوم) افزایش یافته است. RiceTec، در الوین، تگزاس، یک برنامه اصلاح مولکولی را برای توسعه برنج هیبریدی اجرا می کند. برنج قرمز، یک آلاینده ژنتیکی، کیفیت را کاهش می دهد و کنترل آن بسیار دشوار است. از آفات حشرات می توان به شپشک آب برنج، حشره بدبوی برنج و ملخ اشاره کرد. بیماری ها شامل سوختگی غلاف، زنگ طوقه و بلاست است. علف های هرز شامل علف های مقاوم به آب، پهن برگ و برنج قرمز است. جزئیات بیشتر در مورد استفاده از آفت کش ها و آفات به طور مختصر در محصول آورده شده است.

 

چاودار. برای استفاده در شیرینی پزی و آرد معمولاً در شهرستان های داوسون و گینز در جلگه های جنوبی تولید می شود. همچنین قبل از کاشت پنبه، بادام زمینی، یا سایر محصولات آبیاری شده، در نوارهای باریک در مناطق مرتفع جنوبی بذر داده می شود تا فرسایش باد را کاهش دهد. آفات مشابه آفات گندم هستند و شامل زنگ و سفیدک پودری هستند. چاودار در 150000 هکتار دیگر در شرق و شمال تگزاس برای چرای زمستانی کاشته می شود. “چودار غلات”، یک دانه کوچک، نباید با چچم، یک گونه علوفه ای اشتباه گرفته شود که گل گاوزبان وحشی جزو گیاهان دارویی به حساب می آید.

سورگوم. برای غلات و سیلوی*. بومی آفریقای شرقی. در دهه 1950 در Chillicothe، تگزاس هیبرید شد، که انقلابی در تولید ایجاد کرد و منجر به تولید انبوه خوراک تگزاس در High Plains شد. اکنون در مناطق معتدل و گرمسیری در سراسر جهان برای غلات، علوفه و ساقه کشت می شود. در تگزاس، سورگوم در تمام مناطق اصلی کشت می شود و از صنایع گوشت گاو، لبنیات و طیور این ایالت حمایت می کند. سورگوم برای غلات در 3.5 میلیون هکتار کشت می شود – هم آبی و هم دیم. سورگوم برای سیلاژ یا ریز ریز سبز بر روی یک افزودنی کشت می شود که قیمت گل گاوزبان وحشی در بین گیاهان دارویی مناسب است.