شکر سفید 50 کیلویی که به جای بخیه کردن استفاده می شود

امروزه بسیاری از مردم تمایل دارند شکر قهوه ای را شیرین کننده سالم تری نسبت به شکر سفید بدانند.

این عمدتاً به دلیل محتوای و دریافت غذایی ویتامین های B و مواد معدنی مانند آهن یا منیزیم است. از آنجایی که انواع شکر فرآوری شده کمتری دارد، حقیقت واقعاً تفاوت چندانی ایجاد نمی کند.

از نقطه نظر تغذیه ای، شکر سفید 50 کیلویی تصفیه نشده هم مواد معدنی (پتاسیم، آهن، سدیم، منیزیم و کلسیم) و ویتامین ها (عمدتاً گروه B) را فراهم می کند، در حالی که شکر سفید فقط کالری های خالی را تامین می کند.

اما این بدان معنا نیست که شکر قهوه ای سالم تر از شکر سفید است. برعکس، وقتی آنها را برای سلامتی مفید می‌دانیم، در نهایت آنها را به عنوان گزینه‌های “سالم” به رژیم غذایی روزانه خود اضافه می‌کنیم.

فقط زمانی که واقعا سالم باشد. نمی توان آن را به عنوان منبع مواد مغذی در نظر گرفت. از آنجایی که معمولاً در مقادیر کم مصرف می شود، محتوای قند آن تقریباً با شکر سفید قابل مقایسه است.

به عبارت دیگر، شکر سفید (یا معمولی) بین 99٪ تا 100٪ قند دارد، در حالی که شکر قهوه ای بین 85٪ تا 95٪ است. بسیار ساده انگارانه تعبیر می شود. هیچ مدرکی وجود ندارد که شکر قهوه ای سالم تر از شکر سفید باشد.

این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی منتشر شده است. هیچ جایگزینی برای مشاوره با متخصص تغذیه وجود ندارد و نباید باشد. توصیه می کنیم با یک متخصص تغذیه مورد اعتماد مشورت کنید.

شکر تصفیه نشده به رنگ قهوه ای تیره و دارای عطر قوی است. بنابراین، شکر قهوه ای را می توان به اشتباه به عنوان شکر تصفیه نشده درک کرد، اما این دو به طور مشخص متفاوت هستند. در میان انواع شکر، شکر سفید، شکر قهوه ای و شکر قهوه ای همگی شکر تصفیه شده هستند.

شکر قهوه ای یک محصول جانبی است که در فرآیند تولید شکر سفید تولید می شود، نه کمتر تصفیه شده، بلکه زمانی تشکیل می شود که شکر در طی حرارت دادن مکرر برای به دست آوردن شکر سفید کاراملی شود.

علاوه بر این، شکر قهوه ای یک فرآیند فرآوری را پشت سر گذاشته است که در اینجا از رنگ کاراملی استفاده می شود و این نیز همان شکر سفید است. بنابراین شکر قهوه ای یا شکر قهوه ای رنگ و طعم متفاوتی دارد اما از نظر تغذیه ای با شکر سفید تفاوتی ندارد.