شورت نخی بچه گانه که میکروب ها را به خود جذب می کند

این نوع از هنرهای رزمی، مانند سامبو، در روسیه بسیار محبوب است، بنابراین لباس سامبو تقاضای زیادی دارد. تجهیزات ویژه شامل سامبا، شورت نخی بچه گانه، کفش های کشتی است.

سامبو نه تنها توسط بزرگسالان، بلکه توسط کودکان نیز انجام می شود. فرم کودکان به جز اندازه، هیچ تفاوتی با بزرگسالان ندارد.

لباس باید راحت باشد تا کودک از روند آموزش لذت ببرد، بدون توجه به لباس. علاوه بر این، یک لباس راحت، از جمله شورت، باید ورزشکار کوچک را از آسیب محافظت کند.

برای تولید شورت از لباس بافتنی مصنوعی بادوام یا پارچه طبیعی استفاده می شود. این محصول طبق قوانین باید نیمی از ران کودک را بپوشاند.

شورت

هیچ جزئیات اضافی به شکل جیب و بست روی شلوارک وجود ندارد که ممکن است به شما آسیب برساند. همچنین هیچ افزودنی وجود ندارد که قدرت را افزایش دهد. شورت سامبو در دو رنگ آبی و قرمز موجود است.

شورت سامبو برای کودکان باید بسیار با دقت انتخاب شود. این محصول باید کاملاً در اندازه یک کشتی گیر سامبو کوچک باشد. همچنین باید دور کمر کودک را اندازه بگیرید.

دور آن در انتخاب شلوارک مهم است. این محصول باید به خوبی در اطراف باسن قرار بگیرد، اما حرکت را در طول تمرین یا اجرا محدود نکند. با توجه به اینکه شلوارک لباس ورزشی است، نباید هیچ عنصر اضافی داشته باشد، فقط روی SAMBO/SAMBO نوشته شده است.

اگر سوالی دارید که از کجا بخرید شورت سامبو برای کودکان، بهتر است با فروشگاه اینترنتی ما تماس بگیرید. ما تجهیزات ورزشی با کیفیت بالا را با قیمت پایین به فروش می رسانیم.

فروشگاه دارای سیستم منعطف تخفیف است. برای هر ورزشکار کوچک در فروشگاه آنلاین یک رویکرد فردی. می توانید لوازم ورزشی را به صورت عمده و خرده خریداری کنید. تحویل در مدت زمان کوتاهی در مسکو و سراسر کشور انجام می شود.