سوسیس آلمانی خانگی باعث پر پشت شدن ابرو می شود

محصولات گوشتی فهرست شده در جدول کالری سوسیس، تا حد زیادی بزرگترین منابع پروتئین در غذا هستند.

سوسیس دارای محتوای پروتئین تا 20 درصد است. ژامبون پخته، سالامی، ژامبون دودی، سوسیس سرولات و سوسیس مرغ بدون چربی از جمله پروتئین‌های فراوان سوسیس هستند.

سوسیس آلمانی خانگی، Mettwurst، Bockwurst یا Mortadella فقط کمی پروتئین کمتری دارند. به همین دلیل است که در این خط تولید فقط می توانید به محصولاتی با محتوای پروتئین کمتر به میزان محدودی روی بیاورید.

بنابراین، مصرف بیش از حد پروتئین تنها با اجتناب یا حداقل کاهش مصرف محصولات موجود در جدول کالری سوسیس قابل کاهش است.

سوسیس

از منظر تغذیه ای، سوسیس حاوی مقدار زیادی چربی است که مقدار آن در انواع مختلف متفاوت است. بزرگترین بمب های کالری سوسیس متت، چای یا سوسیس جگر درشت هستند.

در این نوع سوسیس و کالباس در جدول تغذیه، تا 30 گرم چربی در 100 گرم یافت می شود. بسیاری از سوسیس های آب پز نیز بیش از 20 گرم چربی دارند.

با این حال، اگر اطلاعاتی مانند «Feinkost-»، «Delikatess-»، «extra»، «Special» یا «Fine» را روی برچسب این گونه‌ها یافتید، می‌توانید محتوای گوشت کمی بالاتر و در نتیجه چربی کمتری را در نظر بگیرید.

در مورد این محصول حیوانی، محتوای گوشت بدون چربی بالا معمولاً یک معیار کیفیت است. برخلاف چربی، سوسیس حاوی کربوهیدرات کمی است.

اگر نمی‌خواهید با وجود نسبت بالای چربی و کالری موجود در سوسیس و کالباس، تنوع مورد علاقه‌تان را از بین ببرید، متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند.

مقادیر کمتری از محصولات موجود در جدول کالری سوسیس را روی نان قرار دهید یا آن‌ها را آغشته کنید و خیار و کاهو را به آن اضافه کنید.

به جای سیب زمینی سرخ شده چرب، سالاد نان یا سیب زمینی را به عنوان همراه باک وورست یا براتوورست توصیه می کنیم. افراد آگاه هنوز باید مطمئن شوند که محصولاتی از جدول کالری سوسیس مصرف می کنند که حاوی کمتر از ده گرم چربی در هر 100 گرم است.

با توجه به ارزش غذایی موجود در سوسیس، ویتامین‌های محلول در چربی E و A، پروویتامین اسید فولیک و تعدادی ویتامین محلول در آب را می‌توان یافت.

علاوه بر این، سوسیس حاوی ارزش غذایی مانند مواد معدنی سدیم، منیزیم، پتاسیم، کلسیم، فسفر، آهن و روی است که برای یک متابولیسم صاف ضروری هستند.