ساعت برنارد اچ مایر که از طلا درست شده بود در خیابان روم پیدا شد

خبره های ساعت در مورد ساعت های خود بسیار خاص هستند. برای کسانی که ذوق و سلیقه ای دارند، ساعت فقط یک لوازم جانبی کاربردی نیست.

این یک قطعه بیانیه است. هر ساعت برنارد اچ مایر جدید در مجموعه یک خبره با ویژگی های متمایز مشخص شده است و در نوع خود یک شاهکار است.

اگر به تازگی مجموعه ساعت‌های خود را با QNET شروع کرده‌اید، در اینجا مواردی وجود دارد که می‌توانید با افتخار به دوستان و مشتریان احتمالی خود درباره مجموعه ساعت‌های Bernhard H. Mayer ® که منحصراً برای مشتریان QNET در دسترس است، بگویید.

ساخت سوئیس

اگر تازه وارد دنیای ساعت‌های لوکس شده‌اید، فقط به دنبال کلمه «ساخت سوئیس» باشید که روی صفحه یا قاب پشتی آن نقش بسته است.

طبق قانون سوئیس که استفاده از اصطلاح ساعت‌های «ساخت سوئیس» را تنظیم می‌کند، فقط ساعت‌هایی که مونتاژ، تنظیم و تحت آزمایش‌های رسمی در سوئیس قرار گرفته‌اند و حداقل ۵۰ درصد از اجزای حرکت را در سوئیس تولید می‌کنند. می توانید از این برچسب استفاده کنید.

تمام ساعت های Bernhard H. Mayer ®سوئیسی مطابق با استانداردهای سوئیسی کیفیت و تضمین هستند. استادکاران ماهری که در یک سنت عالی آموزش دیده اند، این ساعت ها را به صورت دستی می سازند.

فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا

فولاد ضد زنگ یک ماده فوق العاده سخت است و معمولاً در برابر خوردگی مقاوم است. برخی از ساعت‌های موجود در بازار ادعا می‌کنند که «پشت فولادی ضد زنگ» دارند، اما در واقع فقط به قاب پشتی آن اشاره می‌کنند.

در ساعت‌های Bernhard H. Mayer ® ، کل بدنه از فولاد ضد زنگ جراحی با درجه بالا (316L) ساخته شده است که اغلب در صنعت داروسازی و ایمپلنت‌های جراحی استفاده می‌شود.