ساخت پارک بازی کودکان از پارچه داکرون کاپشن برای اولین بار

یکی از نکاتی که در یک چت ویدیویی اخیر محبوبیت خاصی پیدا کرد – “چگونه می توانم بدون کت و شلوار لباس بپوشم؟” – ایده یک کت بدون ساختار یا پیراهن برای پوشیدن در خانه بود.

به عبارت دیگر چیزی که می توانید برای یک تماس تلفنی ویدیویی از آن استفاده کنید، اما اگر به استفاده از آن در خانه ادامه دهید، احساس عجیبی به شما نمی دهد. اخیراً در طول قرنطینه بسیار مرتبط است، و شاید در آینده به طور فزاینده ای اینگونه باشد.

یکی از مسائل مربوط به چنین ژاکتی این است که پارچه داکرون کاملاً حیاتی است. از آنجایی که هیچ ساختاری در کت وجود ندارد، شما به طور موثر فقط پارچه می پوشید. این فقط قطعاتی از مواد است که به هر شکل و اندازه ای که می خواهید به هم دوخته شده اند.

بنابراین فکر کردم منطقی است که یک فصل مختصر به راهنمای پارچه جیر اضافه کنم و ببینیم کدام مواد مناسب‌تر هستند.

پارچه

این راهنما در حال تکمیل است، با پوشاندن هر نوع پارچه اعم از پارچه شمعی از شلوار تابستانی گرفته تا بافت ونیزی، و ما در حال پر کردن چند شکاف اینجا و آنجا هستیم. کراوات مشکی دیگری است که به زودی اضافه خواهیم کرد.

اگر این و فصل های دیگر را می خوانید و احساس می کنید شکاف های بیشتری وجود دارد، لطفاً به من اطلاع دهید. من فکر می کنم که در حال حاضر جامع ترین منبع مرجع موجود است، اما این بدان معنا نیست که نمی تواند بهتر باشد.

کلمه “بدون ساختار” در خیاطی برای توصیف طیف وسیعی از محصولات استفاده می شود – از یک ژاکت بدون پد شانه یا آستر، تا چیزی که اصلاً داخل آن نیست. اساساً هر چیزی که ساختار کمتری نسبت به ساخت معمولی خیاط دارد.

در اینجا منظور ما دومی است که کاملاً بدون ساختار است. بدون پد شانه، بدون بوم، بدون آستر. فقط پارچه کاپشن احتمالاً در جلوی ژاکت دو برابر شده است تا نوعی لایه داخلی تشکیل شود، اما هنوز هم – پارچه تمام چیزی است که وجود دارد.

  • منابع:
    1. THE BEST CLOTH FOR UNSTRUCTURED JACKETS
  • تبلیغات: 
    1. با فلزات بازیافتی در خانه یک کسب و کار ایجاد کنید!
    2. پنجاه درصد مردم دنیا به دنبال خروج از کره زمین هستند!!
    3. رنگ لباس هایی که با پوشیدن آنها شما را لاغرتر می کند
    4. نقش میز اداری کارمندی مدرسه در خوانایی الگو گرافیکی