دلیل اهمیت مبل مدرسه در رشد عضلانی کودک مشخص شد

مبلمان ممکن است اولین چیزی متن تشکر از همسر نباشد که هنگام بررسی چگونگی به حداکثر رساندن موفقیت در کلاس درس به ذهن خطور می کند، اما شاید باید اینطور باشد.

نویسنده در مقاله‌ای با عنوان لباس چرم بچه گانه «دردناک‌ترین روزهای زندگی‌تان»، مطالعه‌ای را مورد بحث قرار می‌دهد که نشان می‌دهد مبلمان کلاس درس نامناسب می‌تواند باعث ایجاد دردهای مزمن در طول عمر شود، نه اینکه به تأثیر منفی بر یادگیری اشاره کنیم.

اهمیت مبلمان کلاس فراتر از رشد عضلانی کودک است. مربیان به طور معمول می بینند که چگونه مبلمان درست (یا اشتباه) می تواند بر تمرکز، مدیریت زمان، همکاری و مشارکت در کلاس تأثیر بگذارد.

بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، به چند پیشنهاد نگاهی بیندازید تا مطمئن شوید کلاس شما با راه حل های مبلمان ایده آل مجهز است:

مبل
معلمان برای آموزش دانش آموزان با قابلیت های مختلف با استفاده از تکنیک های مختلف برای انتقال پیام آموزش دیده اند. در حالی که مربیان درک می کنند که هر دانش آموز نیازهای ذهنی منحصر به فردی دارد، این واقعیت که هر فرد همچنین نیازهای فیزیکی منحصر به فردی دارد گاهی فراموش می شود.

ما نمی توانیم به سادگی فرض کنیم که یک سبک صندلی متناسب با نیازهای هر دانش آموز باشد. در عوض، کلاس درس از گزینه های مختلف صندلی بهره مند خواهد شد.

به این ترتیب، تامین کنندگان انواع مبل استیل ملایر صندلی های کلاس درس تخصصی را علاوه بر صندلی استاندارد کلاس ارائه می دهند. از صندلی‌های فنری ثابت گرفته تا صندلی‌های چرخدار و بالشتک‌های کف تا صندلی‌های کیسه‌ای، گزینه‌ای برای هر کودک در کلاس وجود دارد.

با قدم زدن به یک کلاس درس گنجشک پیشرو، ممکن است بچه‌هایی را ببینید که روی تشک‌های یوگا می‌خوانند، از پنجره به‌عنوان تابلوی ایده استفاده می‌کنند، یا به صورت دایره‌ای روی کوسن‌های زمین همکاری می‌کنند – و این عالی است.

کلاس های درس انعطاف پذیر و مبتنی بر حرکت آینده است. با وجود این، وجود خواهد داشت

  • منابع:
    1. The Importance of Choosing Quality Classroom Furniture
  • تبلیغات: 
    1. کابل در برنامه آموزشی استفاده فراوانی می شود
    2. گسترش زمین های زیر کشت لیمو
    3. ترکیبات مفید و مضر موجود در زعفران
    4. خاصیت آنتی اکسیدانی انواع عسل