دفتر شطرنجی بزرگ دچار بحران تولید در ماه های آینده

یک مکعب معمولی یک بلوک چاپ است که به یکی از اندازه های استاندارد یا به اندازه دلخواه بریده شده است که اغلب با بقیه کاغذهای موجود در تیراژ توضیح داده می شود.

 اینگونه است که مردم با خوشحالی به یک محصول چاپی نسبتاً جدی می گویند که در دفتر شطرنجی بزرگ، در میزهای پذیرش و حتی در خانه ضروری است!

آیا دقت کرده اید که هر چند وقت یکبار باید به دنبال یک تکه کاغذ یا یک تکه مقوا بگردید تا اطلاعات یا تلفن لازم را یادداشت کنید! 

اینجاست که مکعب به کمک می آید ! آنها انواع مختلفی دارند و ممکن است لزوماً به شکل مکعب نباشند، از این رو نام آنها به همین دلیل است!

دفتر شطرنجی بزرگ

 به منظور کاهش قیمت سفارش و استفاده موثر از برش کاغذ، اغلب جایگزین یک تکه مقوا از جعبه، بقیه کاغذ از روی جلد کتاب، جزوه، ورق های داخلی یک غیر است.

کتاب استاندارد در چاپخانه ما اغلب چنین مکان هایی وجود دارد و برای کاهش هزینه سفارش، می توانید فایل را از قبل قرار دهید و در هر گزینه مناسب با شما تماس می گیریم و سفارش شما را انجام می دهیم! ما می توانیم روی انتها با سیلک اسکرین در 1-2 رنگ یا تمام رنگ با انتقال حرارتی چاپ کنیم!

 مکعب چسب شده همان چیزی است که در بالا توضیح داده شد، اما یکی از طرفین آن روی دستگاه چسب حرارتی چسبانده شده است! ورق ها به راحتی پاره می شوند و سپس دیگر چسب نمی شوند.

 روی مکعب ها معمولا یک خط یک رنگ می زنند یا قسمت کار را خالی می گذارند و لوگوی شما را روی پس زمینه یا لبه قرار می دهند و آدرس و نام سایت را اضافه می کنند!

 بلوک کاغذی فرم آزاد اغلب اتفاق می افتد که اگر می خواهید هدیه خود را از بین جمعیت برجسته کنید، مشتریان یک ویژگی اصلی می خواهند!

 مثلا اگر سالن عروسی دارید، می توانید یک بلوک کاغذی به شکل قلب درست کنید یا یک سالن ماشین دارید، ما می توانیم یک بلوک دایکاتور به شکل ماشین ارائه دهیم! هیچ محدودیتی برای پرواز فانتزی وجود ندارد! 

مکعب های بریده شده تبدیل به یک هدیه تجاری اصلی و یک چیز بسیار ضروری در دفتر شما و دفاتر مشتریان شما خواهند شد! 

می توانید الگوی آن را هنگام طراحی جعبه در نظر بگیرید و چاقوهای فرفری را برای بلوک های خود در فضای آزاد قرار دهید یا قالب پانچ جداگانه سفارش دهید. معمولاً بیش از 5-8000 روبل هزینه ندارد و از آنجایی که سوراخ از جعبه ها معمولاً دور ریخته می شود ، قیمت سفارش زیاد نیست.