دستگاه پوز اسباب بازی با سرعت نور می تواند حرکت کند

همه اسباب‌بازی‌های خود را به صدا درآورید و با محاسبه‌کننده صندوق نقدی توسط Battat لذت ببرید!

با یک ماشین حساب کارآمد و تعداد زیادی پول تظاهر به شمارش، کوچولوی شما می‌تواند در حین بازی مهارت‌های پایه ریاضی و مدیریت پول را بیاموزد.

آنها می توانند با 40 اسکناس اسباب بازی و 6 سکه اسباب بازی شمارش، جمع کردن و تفریق را تمرین کنند! یک کارت اعتباری وانمودی نیز وجود دارد  وقتی آن را بکشند صدای بوق ثبت اسباب بازی را می شنوند!

ویژگی‌های واقعی این دستگاه پوز اسباب بازی می‌تواند تخیل کودک شما را جرقه بزند و ساعت‌ها وانمود کردن تخیلی را تشویق کند. بنابراین فشار دهید، انگشت خود را بکشید و بازی کنید سرگرمی های آموزشی زیادی در فروشگاه وجود دارد!

 

ساخته شده از مواد بدون نگرانی و بادوام، همه محصولات Battat مطابق با استانداردهای ایمنی اتحادیه اروپا، ایالات متحده و کانادا هستند یا از آنها فراتر می روند.این صندوق پول اسباب‌بازی دارای ویژگی‌های واقعی بسیاری برای کشف است.

همانطور که کودک شما دکمه های سرگرم کننده را فشار می دهد، صدای بوق ثبت پخش را می شنود  درست مانند چیز واقعی! کارت اعتباری بازی، سکه‌ها و اسکناس‌ها دارای جزئیات واقعی زیادی هستند که می‌توانید کشف کنید.

به‌علاوه، کشو می‌تواند برای صورت‌حساب‌های واقعی ایالات متحده نیز مناسب باشد – وای!با این صندوق بازی، اتاق بازی خود را به سوپرمارکت تبدیل کنید! دارای بسیاری از ویژگی ها و لوازم جانبی واقعی است تا به کودک شما احساس یک صندوقدار واقعی را بدهد.

وسایلی را در اطراف خانه جمع آوری کنید و از فرزندتان بخواهید که حیوانات عروسکی خود را “زنگ بزند”! از طریق وانمود کردن بازی، کودک شما می تواند مهارت های عاطفی، زبانی و اجتماعی خود را بسازد!

آیا می خواهید مهارت های ریاضی را از لیست مواد غذایی خود بررسی کنید؟ بیشتر از این نگاه نکنید این صندوق پول اسباب بازی مجهز به یک ماشین حساب کار برای سرگرمی های ریاضی است.

 آنها می توانند با فشار دادن دکمه های سرگرم کننده، جمع، تفریق، ضرب و تقسیم را تمرین کنند! و این همه چیز نیست  آن را با سکه های بازی و اسکناس برای شمارش و یادگیری با بیش از حد می آید!