حوله فشرده جادویی بدن نوزاد را ماشاژ می دهد

من همیشه یک حوله ظرفشویی را از میان پیشبندهایم حلقه می کنم، بنابراین همیشه حوله ای برای برداشتن یک تابه داغ از روی اجاق گاز، تمیز کردن دستانم یا پاک کردن سطح نامرتب در حین آشپزی دارم.

 اما آن حوله ها واقعاً ضربه می خورند و در نهایت لکه دار می شوند. این قطعاً سرنوشتی نیست که من برای حوله‌های خشک‌کننده زیبای خود می‌خواهم، به همین دلیل است که این حوله‌های همه منظوره ارزان، گزینه جدید من برای آشپزی خواهند بود. 

حوله فشرده جادویی پنبه‌ای به ابعاد 14 در 25 اینچ هستند نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک – و به اندازه یک حوله گونی آردی ضخیم جاذب و بدون پرز هستند.

با قیمت 20 دلار برای یک پشته بزرگ 15 تایی، آنها سرمایه گذاری بزرگی نیستند، بنابراین نگران نخواهید بود که در نهایت آنها را لکه دار یا دور یک هدیه آشپزخانه پیچیده و به آنها هدیه دهید.

حوله

می توانید از آنها به عنوان دستمال نیز استفاده کنید.حوله های گونی آردی یک شگفتی هستند. آنها می توانند ظروف را بسیار سریع، بی لک و بدون پرز خشک کنند و از آنجایی که نازک هستند، می توانند به عنوان جایگزین پارچه پنیر، کار را دو چندان کنند.

تنها نقطه ضعف آنها این است که هنگام خشک کردن بسیاری از ظروف خیس می شوند. با این حال، آنها یک اسب کار آشپزخانه هستند.

این حوله های گونی آردی آشپزخانه Utopia بزرگ در 28 در 28 اینچ هستند که آنها را همه کاره می کند. آن‌ها به اندازه‌ای نازک هستند که اندازه بزرگ آن‌ها بزرگ نمی‌شود.

از آنجایی که بسیار بزرگ هستند، می‌توانند به راحتی دسته‌ای از ماست را برای صاف کردن با پارچه‌های فراوان نگه دارند تا یک گره محکم برای آویزان کردن ببندند. یک بسته 12 تایی حوله فقط 16 دلار است.

من یک آشپز خانه را نمی شناسم که دوست نداشته باشد حوله ظرف را به عنوان هدیه میزبانی دریافت کند. اما این بدان معنا نیست که شما می توانید یافته های مقرون به صرفه خود را از دست بدهید.

یک هدیه باید احساس خاصی داشته باشد، حتی اگر چیز مفیدی باشد و کتانی قطعاً مناسب است. زیبا به نظر می رسد، برای همیشه ماندگار است، در برابر لکه ها مقاوم است و آب را به سرعت جذب می کند.

این حوله های فرانسوی ساخته شده از کتانی بلژیکی به قدری ضخیم هستند که می توان گفت تا آخر عمر دوام خواهند داشت و همین امر باعث می شود که قیمت 28 دلاری آن ها بسیار آسان تر شود.

اگرچه بافت بافته شده محکم‌تر از حوله‌های کتانی دیگری که امتحان کرده‌ام، زبرتر به نظر می‌رسد (حتی پس از چندین بار شستشو)، اما عملکرد بسیار بهتری دارند.

به جای اینکه آب را به هم بزنند، آب را جذب می‌کنند و در یک لحظه ظروف شیشه‌ای من را درخشان می‌کنند. اندازه آنها نیز سخاوتمندانه است، در 28 در 20.5 اینچ.