جوراب واریس فدو دچار بحران جدی در سال جدید شد

وریدهای واریسی وریدهای متورم و بزرگ شده ای هستند که معمولا در ساق پا و پا ایجاد می شوند.

آنها ممکن است آبی یا بنفش تیره باشند و اغلب به صورت توده ای، برآمده یا پیچ خورده در زیر سطح پوست قابل مشاهده هستند.

رگ های واریسی زمانی ایجاد می شوند که دریچه های وریدی معیوب می شوند که به آن نارسایی دریچه می گویند. اگر عملکرد دریچه وریدی کاهش یابد، خون در سیاهرگ ها جمع می شود.

به دیواره وریدی فشار وارد می کند و باعث کشیده شدن و بزرگ شدن رگ ها می شود. با کمک جوراب واریس فدو می توانید این رگ ها را از بین ببرید.

جوراب واریس فدو

رگهای واریسی به راحتی قابل تشخیص و شناسایی هستند. برخلاف وریدهای نخی که عمدتاً بی ضرر هستند، واریس می تواند باعث ناراحتی و درد در پاها شود. اگر از علائم و نشانه هایی که شرح داده شده رنج می برید.

افراد مبتلا به واریس می توانند از خستگی و سنگینی پاها، به خصوص در عصرها، پس از مدت طولانی ایستادن یا نشستن و همچنین در شرایط آب و هوایی گرم رنج ببرند.

ناحیه مچ پا همچنین می تواند متورم شود زیرا مایع در بافت آنجا جمع شده است. علائم را می توان با دراز کشیدن یا نشستن با پاهای بالا کاهش داد.

اگر رگ های واریسی یا سایر مشکلات گردش خون در پاهای خود دارید، ممکن است پزشک به شما توصیه کرده باشد که از جوراب های فشاری استفاده کنید.

 بنابراین، طبیعی است که تعجب کنید که این لباس ها چیست و چگونه می توانند به شما کمک کنند. شاید مهمتر از همه، شما همچنین دوست دارید بدانید که آیا پوشیدن آنها در تمام روز و شب بی خطر است یا خیر.

این جوراب های محکم بافته شده توصیه شده توسط پزشک که از طریق فروشگاه فشرده سازی در مرکز ترمیم ورید در دسترس هستند.

 در طول ها و سطوح فشار متفاوتی هستند که با mmHG اندازه گیری می شوند. پس از مشورت با پزشک خود، می توانید در مورد سبک و قدرت مناسب برای شرایط خاص خود تصمیم بگیرید.