با کفش مجلسی عروس ویزای کشور اروپا را بگیرید

هنگامی که کفش عروس خود را انتخاب می کنید، تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند رنگ و طول لباس عروسی، توانایی شما در راه رفتن با پاشنه، قد و نوع عروسی شما قرار می گیرد.

 وسوسه نشوید که اولین چیزی را که امتحان می کنید بخرید زیرا به هر حال هیچ کس آنها را نخواهد دید، مطمئن باشید آنها راهی پیدا خواهند کرد که از زیر دامن شما بیرون بیایند و آن عکس عالی را خراب کنند.

اگر به دنبال کفش مجلسی عروس با طراحی عمدی هستید، معمولاً در رنگ‌های عاجی یا سفید برای هماهنگی با بیشتر لباس‌های عروس موجود هستند. 

همچنین می‌توانید کفش‌هایی را رنگ‌آمیزی کنید که دقیقاً با رنگ لباس شما مطابقت داشته باشد، و اگر لباسی با سایه غیرمعمول دارید، ممکن است گزینه خوبی باشد.

اخیراً حرکتی به سمت کفش های عروسی صورت گرفته است که عروس ها از کفش ها برای بیان شخصیت واقعی خود در زیر لباس های سفید خالص خود استفاده می کنند.

 هر رنگی از قرمز و نارنجی گرفته تا سبز و بنفش امکان پذیر است و بسیاری از عروس ها از کفش های خود به عنوان چیزی آبی استفاده می کنند. تا زمانی که دسته گل خود را با کفش های خود هماهنگ کنید، به هیچ وجه نامناسب به نظر نمی رسند.

کفش‌های متالیک نیز برای عروس‌هایی که می‌خواهند رنگ سفید را تغییر دهند، اما به دنبال گزینه‌ای ظریف‌تر از صورتی تند هستند، انتخابی مد روز است. 

کفش عروس در رنگ های طلایی، نقره ای، برنزی و صورتی متالیک موجود است. فقط مطمئن شوید که آنها با جواهرات عروسی شما هماهنگ هستند.

ممکن است فکر کنید که کفش‌ها خود اکسسوری هستند، اما اکسسوری کردن لوازم جانبی شما به یک خبر بزرگ در مد عروسی تبدیل شده است. 

کفش‌های عروس را می‌توان با کرج‌های پارچه‌ای یا گل رز، روبان، پر، کریستال یا مروارید شخصی‌سازی کرد تا ظاهری واقعا منحصربه‌فرد ببخشد. کفش عروس اکسسوری خود را با لباس مجلسی دامن کوتاه‌تر نشان دهید.